mardi 4 juin 2013

Freshness Wind by Didine Design + FREEBIE

Bonjour tout le monde!!
Je vous presente aujourd'hui un kit printannier "Freshness Wind" .
Ce kit contient 83 éléments et 13 papiers. Venez vite le decouvrir dans mes 5 boutiques!!!

*******
Hello everybody!!
Today I present you a Spring kit "Freshness Wind" .
This kit contains 83 elements and 13 papers. Come on to discover it in my 5 stores!!!
Digiscrapbooking.ch
GoDigitalScrapbooking
ScrapBird
ScrapFromFrance
Paradisescrap
Le Bundle
Bundle
Voici les derivés que vous retrouverez egalement dans mes 5 boutiques
Here are derivates that you could find in my 5 stores too
  
 
 
 
 
 
Les papiers
Papers

Voici mes pages
Here are my pages
 
 

Et voici un petit freebie , j'espere qu'il vous plaira!
And here is a little freebie , i hope you'll like it!
A telechargé sur ma page Fan Facebook, cliquez sur "J'aime" et sur le Coeur rouge "Freebie Didine"
To download at my Fan page Facebook, click on "Like" and then on the red heart "Freebie Didine"
Couverture Facebook
Facebook Cover (Timeline)
 

***************************

Et maintenant regardez un peu les merveilleuses pages de ma CT
And now, watch pages of my fabulous CT

Angeleyes
 
Alexa78
 
Galadriel
 
Kastagnette
 
Lieke
 
 
Mary-John
 
Mias
 
Nanske
 
Nounou
 
Stephanie
 
Yara
 
Zybra
 
Chelisa
 
Dkane
 
kittyscrap
 
LunaScrap Design
 
 
Marie57 
 
Nibylandia
 
Olapola
 
Patriciaaben
 
Twin Tina
 
Twin Kati
 
JosyCreation
 
Lady
 
 
Mooscrap
 
Sandrinette 
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire